Declaratii – Audio

Despre radicalism si antistem
Declaratie 17 ianuarie 2012

About mircea batranu

I'm physicist, researcher, project-designer, futurologist, freelancer and author!

Posted on Ianuarie 18, 2012, in actiuni, declaratii and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. mi-a placut „manifest”pe youtube,am pus pe faceebok….pe scurt sunt in concordanta cu opiniile d-vsta,azi stinga ,dreapta…sunt in involutie….am urmarit si documentarele lui a.russo…..cred in „al treilea val” si „viitorului” a .toffler….ni stiu ce sa va mai spun,doresc sa fim”prieteni „pe face deoarece avem in comun aceste argumente de schimbare sistemica…sper ca am reusit sa va conving si sa ma alaturati la:prieteni!o zi buna!

  2. uf…..sunt o agramata….mama ,mama ce o sa mai rideti de bilbiielile mele,scuze,!am vrut sa scriu socul viitorului….nici in loc de ni…uf…..concoordanta….d-vstra….uf….scuze inca o data

Lasă un răspuns

